Simple giveaway

April 05, 2013


Soalan
Nyatakan kelebihan blog anda,terangkan secara kreatif dan padat
kelebihan blog, blog saya ringan so 2 saat blog saya dah siap loading. melainkan line internet awak tu lembap bagai siput mati. lagi, warna blog saya tidak terlalu terang, sebab ada certain people yang bila dia tengok warna terang dia sakit mata dan saya salah satu daripadanya. saya ada music box, cbox dan follower widget dan follower twitter widged. maka itulah kesimpulannya.

SENARAI HADIAH
topup RM5
tudung
perfume dari avon
blouse
kain pasang
dress serte peplum
lipstik from mary kay
korean dress
keychain name.

nampak tak ke-awesome-an hadiah di atas. so mari join ramai-ramai. tarikh tutup 13/4/2013. 

You Might Also Like

2 comment

  1. dari GA yang sama . done follow . jemput singgah :)

    http://misznoni.blogspot.com/2013/04/simple-giveaway.html

    ReplyDelete