Dear friend.

April 07, 2013

Assalamualaikum dan selamat malam semua punghuni bumi. hari sabtu, tapi masih tak sentuh lagi kerja sekolah. Hari ni bukan nak cerita apa pun just nak bagitahu, some fact about me. you just know my name, not my story. ada banyak benda lagi yang awak tak tahu sebenarnya, even if kita kawan, duduk sebelah dalam kelas. 

Ingatlah kawan, aku sayang kau. kau kena tahu. even kita kawan, baru berapa tahun. tapi kalau esok, nyawa aku ditarik aku nak kau tahu aku sayang kau. aku nak kau tahu yang aku tak penah terniat nak tinggikan suara kat kau, nak buat kau sakit hati. The important is kalau kau rasa aku tinggikan suara kat kau, kau jangan anggap yang aku tengah marah. The fact of me is, aku tak bolah nak control my volume voice aku nie. so bila aku tinggikan suara does't mean aku marahkan kau it's just because of i can't control my volume voice.

Second, kalau aku cakap perlahan dan aku malas nak layan kau. that mean aku tengah fikirkan sesuatu dan jangan kau sesekali kacau dia.sebab aku tak suka, faham. Thirth, kalau kau buat salah dengan aku, automaticly aku akan maafkan kau tetapi ingat kawan, tak bermakna aku maafkan kau, aku dah lupa apa yang kau buat dekat aku. kau kena ingat itu. kalau ini berlaku, aku masih lagi akan berkawan dengan kau tapi kepercayaan aku terhadap kau akan hilang.(so jangan salahkan aku kalau aku layan kau dah tak macam dulu, salah satu sebabnya adalah di atas)

Cukup je lah tiga ni, malas nak tulis dah. kalau nak cerita lagi tunggu next entry okay.

                     keep clam i love  you friend.

You Might Also Like

0 comment