please don't

June 11, 2012



please don't make me like this. i'm tired all ready. kau kata kau sayang + cinta dia. kau kata kau perlukan dia dalam hidup kau. then,what the prolem is? jangan kau kata sebabkan aku pernah suka dia dulu engkau terus nak mengalah. tolonglah cerita itu cerita lama kenapa perlu nak ungkit benda itu lagi. aku dah lama lupakan dia. then,engkau kata aku boleh bahagiakan dia. are you kidding me? cintakan dia sebab kau. what are you talking about?


aku sangat tak boleh terima apa yang kau kata kat aku. sangat tak masuk akal. kalau kau suka dia just go. aku kat sini gembira tangok kau gembira.aku tak bolah terima. kau buat aku rasa bersalah sangat. sebab aku kau tak jadi macam ini. kau buat aku rasa yang aku ni kawan yang tak guna.


kenapa kau cakap yang aku boleh bahagiakan dia? cara kau cakap macam dah tertentu yang aku akan kawin dengan dia. tolonglah wey jauh lagi nak fikirkan hal itu


p.s- adakah cinta itu indah?

You Might Also Like

0 comment