Sunday, May 27, 2012

my mom is awesome



Esok abang dah pegi matrik kat Gopeng.So goodbye,enjoy your life at there.Lagi pun tak lama kan 1 tahun je(satu tahun tak lama.Are you kidding me?)Okay relax.Be cool.Ala Gopeng je pun tak ada lah jauh sangat.Choop,nanti tak boleh lah holiday sebab kakak + abang tak ada.Ayah kata nak pergi pukul 8 pagi.Tadi mak cakap dengan saya:


                Mak:Esok hantar abang pukul 8 pagi
                Saya:Yer,orang tahu 
                Mak:Ha,tido pukul 3pagi yer.Biar kena tinggal.
                Saya:ehmm(bila pulak mak skodeng aku ni)

eceh,macam mana pulak mak saya tahu saya slalu tido pukul 3pagi ni?walau apa pun yang terjadi saya nak cakap yang saya sayang mak.

No comments:

Post a Comment