Saturday, June 30, 2012

i fall in love with you

hari ini dengan rasminya, yang saya telah jatuh cinta kepada kumpulan Infinite. tahu tak Infinite tu apa ke benda? tahu ke tidak?(berapa kali nak tanya) 


Infinite band boy kat korea. ada 7 ahli kumpulan dibawah Woollim Entertainment. mereka kalau menari sangat bertenaga + suara mereka yang sedap


                                                                                                                                                                 
(left to right)Sungyeol,L,Sungjong,Hoya,Sungkyu,Dongwoo,Woohyun 

dalam 7 orang di atas. 1 dari padanya telah mencuri hati saya yang bernama Hoya. atau nama sebenarnya Lee Howon.Dilahirkan pada 28 March 1991.Merupakan Main dancer,Lead rapper + Vocalist dalam kumpulan Infinite.tahukah anda dia ini mempunyai muka yang sebijik-sejibik macam muka Kim Dongjun. yelah orang kata ada 7 orang muka yang sama kat atas muka bumi ni. saya dah jumpa 1.anda bagaimana?


Kim Dongjun,Hoya

sama tak,sama tak? walaupun umur mereka agak jauh berbeza tidak mengapa saya tetap suka dua-dua.kadang-kadang keliru jugak yang mana satu Dongjun yang mana satu Hoya?


p.s-i'll never go.

Monday, June 11, 2012

please don't



please don't make me like this. i'm tired all ready. kau kata kau sayang + cinta dia. kau kata kau perlukan dia dalam hidup kau. then,what the prolem is? jangan kau kata sebabkan aku pernah suka dia dulu engkau terus nak mengalah. tolonglah cerita itu cerita lama kenapa perlu nak ungkit benda itu lagi. aku dah lama lupakan dia. then,engkau kata aku boleh bahagiakan dia. are you kidding me? cintakan dia sebab kau. what are you talking about?


aku sangat tak boleh terima apa yang kau kata kat aku. sangat tak masuk akal. kalau kau suka dia just go. aku kat sini gembira tangok kau gembira.aku tak bolah terima. kau buat aku rasa bersalah sangat. sebab aku kau tak jadi macam ini. kau buat aku rasa yang aku ni kawan yang tak guna.


kenapa kau cakap yang aku boleh bahagiakan dia? cara kau cakap macam dah tertentu yang aku akan kawin dengan dia. tolonglah wey jauh lagi nak fikirkan hal itu


p.s- adakah cinta itu indah?