Thursday, February 16, 2012

Mystery

hello b2sties/b2uty


sempena konsert Beautiful Show B2St
meraka telah mengeluarkan music video special
yang bertajuk mystery...


lagu ni dah lama dimain di radio
tapi baru sekarang nak buat MV
MV ni memang awesome
tak percaya jom tengok ni




















auww.. yoseob cute sangat...


p.s--->hope B2ST will go to Malaysia again

Friday, February 10, 2012

i'm sorry



















saya tidak tahu apa masalah awak dengan saya
okay,yer saya ada banyak salah dengan awak
saya banyak perli awak kat dalam kelas...
itu sekadar suka-suki sahaja
jangan lah terasa 


tapi walau macam mana saya perli awak 
saya tetap layan awak dengan baik


sekarang awak nak balas dendam
saya sangat kecewa dengan apa yang awak buat kan saya
ye,saya dan kawan saya pernah buat macam itu kat awak
tetapi akhirnya kiteorang mengaku bersalah


tetapi awak tidak
saya tahu bukan awak sahaja yang buat bende nie
kawan awak pun sama


saya tidak tahu mengapa awak buat semua ini ???


p.s--->i'm sorry i'm can't be perfect person