Saturday, June 30, 2012

i fall in love with you

hari ini dengan rasminya, yang saya telah jatuh cinta kepada kumpulan Infinite. tahu tak Infinite tu apa ke benda? tahu ke tidak?(berapa kali nak tanya) 


Infinite band boy kat korea. ada 7 ahli kumpulan dibawah Woollim Entertainment. mereka kalau menari sangat bertenaga + suara mereka yang sedap


                                                                                                                                                                 
(left to right)Sungyeol,L,Sungjong,Hoya,Sungkyu,Dongwoo,Woohyun 

dalam 7 orang di atas. 1 dari padanya telah mencuri hati saya yang bernama Hoya. atau nama sebenarnya Lee Howon.Dilahirkan pada 28 March 1991.Merupakan Main dancer,Lead rapper + Vocalist dalam kumpulan Infinite.tahukah anda dia ini mempunyai muka yang sebijik-sejibik macam muka Kim Dongjun. yelah orang kata ada 7 orang muka yang sama kat atas muka bumi ni. saya dah jumpa 1.anda bagaimana?


Kim Dongjun,Hoya

sama tak,sama tak? walaupun umur mereka agak jauh berbeza tidak mengapa saya tetap suka dua-dua.kadang-kadang keliru jugak yang mana satu Dongjun yang mana satu Hoya?


p.s-i'll never go.

No comments:

Post a Comment