1st art 2015

May 31, 2015


Cuti sudah bermula yeahhhhh.  Gigih aku cuba untuk buat entry baru sebab rindu gila nak menaip panjang-panjang.  Sebenarnya dah banyak  benda nak cerita sebenarnya. Seriously rindu gila nak tengok pageviews aku naik mendadak mencecah jutaan view tapi tak pernah sampai juta aduhai sedih anak ni. Tapi itulah disebabkan tak sempat dengan baru habis exam mid termnya lagi. Sangat bersyukur kehadrad ilahi hari ini masih hidup dan paling aku suka homework Cuma sedikit.

Ini yang nak aku banggakan bahawa aku Berjaya mewarnakan lukisan diatas. Seriously rindu gila nak melukis mewarna semua ni. Since lepas darjah 6 dah tak ada pelajaran seni. Dedulu perkara paling malas sebesar alam nak buat kerja senilah tapi lepas dah tak belajar seni rindu dia mak aiii. Benda ni memang sudah siap dilukis hanya perlu warnakan sahaja sangat senang. Tapi kalau nak lagi bangga diri belilah yang kosong boleh lukis sendiri apa-apa pun dan boleh warna dia ikut suka diri kau.

Aku beli yang dah siap sebab dah lama tak melukis kan. Nanti kang tak siaplah benda ni. Lagi satu sebab senang terus warna, dan apa yang penting murah harga dia RM8 macam tulah aku pun dah lupa sebab dah lama. Dia bukan bagi benda ni je dia bagi jugak watercolor. Ada 5 warna, tapi aku sarankan gunalah watercolor buncho lagi banyak warna dan warna dia superb cantik.

Benda ni  aku hadiahkan kepada  kawan baik. birthday dia bulan 4 hari tu. seriously 1 bulan lebih berlalu baru sekarang nak cerita dekat orang. dah  5 tahun kawan and still counting. Hope sangat lepas SPM boleh jumpa lagi, hangout sesame. Gelak-gelak dengar cerita, gossip panas, nak cerita benda sedih gembira dengan dia. Kalau boleh nak dia sentiasa ada dekat sebelah aku jangan berpisah

You Might Also Like

0 comment