Tuesday, May 1, 2012

i can't stand it anymore
















dah malas+bosan=sakit dengan semua ini.Kenapa tak ada seorang pun yang faham.Bukan aku taknak bagitahu, kadang-kadang aku tak boleh cakap kat semua orang apa yang aku rasa sekarang.Sebabnya, aku pun tak tahu apa yang aku rasa sekarang.Ini bukan masalah percaya atau tak, cuma masalahnya apa yang aku rasa pun aku tak tahu macam mana aku nak cerita dekat awak.


aku dah malas dengan hari-hari yang aku lalui benda yang sama ja.Aku dah bosan dengan perangai awak yang tak masuk akal.Aku dah tak tahan dengan semua ini.Exam dah nak dekat,aku langsung tak bersedia lagi.Tolonglah,please help me...

Ya Allah, kau kuatkan lah hatiku kau tabahkan lah iman ku.Sesungguhnya aku hambamu yang lemah.

p.s-->aku tahu Allah bagi aku dugaan ini, kerana Dia tahu aku boleh lakukannya.

No comments:

Post a Comment