tersuka Kim Feel

December 28, 2015

Assalamualaikum, maaf entry ini berunsurkan korean stuff. tak apa mari teruskan pembacaan anda. pernah tak tetiba ja tersuka orang. aku cadang tak nak bagitahu orang ramai yang aku tersuka dia. tetapi hati ini meronta- ronta untuk memberitahu kalian semua. (ciss, aku tengah mati kutu macam mana nak introduce dia ni.)

okaylah aku tersuka dia waktu tengok Immortal Song : Singing the Legend/ Immortal Songs 2 which that was television music program in South korea. aku memang tengok cerita ni pun sebelum ni. Setiap hari sabtu pukul 5.00 pm di KBSW di 391 dan  KBSW HD di 392. (tengok aku siap promote lagi tau).  pada 12/12/2015 Immortal song invite Beak Zyoung yang popular menyanyikan lagu OST Secret Garden. Dialah yang menjadi legend yang para artis-artis menyanyikan lagu-lagunya. 



dari situ aku tersuka dengan Kim Feel dia nyanyi lagu Like Being Shot. lagu pasal broken heart weiii, aku dengar lagu ni 3 kali, 3 kali jugak aku menangis tahu. (hilang aku punya handsome sebab dia sahaja) aku agak aku tersuka dia daripada suara dia. suara dia superb ahhhh. suara dia menusuk ke jiwa, jantung dan hati

then cerita tidak habis di situ, sebab klimax belum tiba. malam itu aku search pasal dia di google.  

(sekarang dia dah potong rambut. tapi tak apa nampak menly)

Name : Kim Feel (aku tak tahulah ni nama dia yang betul atau stage name)
Born   : August 27 1986 (age 29)
Finalist in Superstar K6 last year. (taking second place in that contest)
have an album : Feel Free ( boleh dengar di youtube, spotify dan di itunes)

nak dengar dia nyanyi lagi boleh pergi di Youtube untuk dengar nyanyi lagu cover. sebab dekat playlist youtube aku berderet lagu album dia, cover dia. tiap malam ulang lagu yang sama. (nampak tak ke-obses-san dia macam mana) tiap-tiap malam gigih dengar suara dia.

kalau rasa tak boleh move on lepas dengar suara dia boleh follow instagram dan twitter dia.  KimFeel instagram, KimFeel twitter

You Might Also Like

0 comment