nervous

July 24, 2014


bila sampai satu tahap yang bila aku tak confiden dengan apa yang aku nak buat automatically akan berasa nervous. basically bila nervous ni berlaku means something important is happening. seriously aku nak jawab exam yang baru di pun tak nervous tau. maybe sebab benda ni benda yang aku tak selalu buat.

benda yang aku tak suka bila aku nervous adalah aku fikir benda yang akan aku hadapi itu menjadi haru-biru means apa yang aku buat tu tak akan menjadi. so aku jadi hopeless dengan apa yang aku nak buat. aku tak nak terlalu confident bila aku akan hadapi benda ni dengan cemerlangnya, sebab in the end aku tak tahu kesudahannya akan menjadi happy ending or sebaliknya.

aku fikir balik kalau aku tak ambik peluang ni, bila lagi benda ni nak datang dekat aku. nak menunggu? sampai bila? anyway kalau tak cuba kita tak tahu macam manakan. 
aku cuba untuk clam dengar lagu korea berulang-ulang kali walaupun maksudnya tak semuanya aku faham. tapi peduli apa.

aku dengar lagu kpop online tau dekat Big B Radio boleh dengar dekat sini http://tunein.com/radio/Big-B-Radio---KPOP-s135096/ memang superb lah. dia tak selalu sangat buffering, memang best je dengar lagu dia, sampai terlentok-lentk aku mendengarnya. even aku dengar sampai aku tidur nyenyak tau. sampai mak kejut bangun sahur.

  

what i've learn from life is that for every inch od sadness lies a foot of happiness ahead. i've learn that the simplest of times brings the grandest of pleasures and that the hardest goodbye often lead to the best hellos. i've learn the crazy chances guide us to unexpected discovveries and that tough times unveil the sincerity of people. i've learn that you have to hold onto your smile everyday and free yourself of that frown.

You Might Also Like

0 comment