Filem Review: Cyrano Agency (Korean movie)

November 03, 2013

Assalamualaikum semua. rindu kita tak? *wah sejak bila kau berkita-kita ni?* aku tahu korang tak rindu aku i know that so much sebab tu lah aku berkita-kita untuk menagih simpati anda. yang kau gedik semacam ni dah kenapa?

Hahaha. kenapa aku gelak ni?. scary gilak budak ni. so malam ni aku nak cerita pasal cerita yang filem yang download dari zaman tok kaduk dahulu kala, dan baru sekarang nak tengok. memang sangat best tak sia-sia guwa mendownload dan menyimpan menjadi perkasam dan hampir menjadi kimchi EHH? nak jugak masuk kimchi dia.



tengok dia punya poster dah cantik kan. maka filem dia jugak cantik. sangat terbaik.
nak bagitahu filem ini keluar dekat korea pada 2010. dan Cyrano Agency ni ada drama version. 

     starring by Uhm Taewoong, Lee Minjung, Choi Daniel, Park Shinhye
rasanya kalau kau peminat kipas susah mati korea aku rasa kau kenal siapa nama yang aku tulis kat atas. Seriously Teawoong sangat handsome dalam filem ni, nasib baik dah ada isteri kalau tak bertambah melting aku. Minjung dia sangat comel untung Lee Byunghun dapat dia ni. Choi Daniel dia sama ja dalam setiap cerita yang dia berlakon dengan dia punya suara plus dialect dia yang sangat kelawar. that so funny you know. Shinhye sumpah kata dia comel tapi dalam ni muka serious sikit adalah part dia senyum tu pun sikit ja. so, kalau nak tahu tengok okay


Sinopsis : Kim Hyeon Gon yang telah jatuh cinta kepada seorang gadis yang berkerja di kedai kopi Seon Ah. untuk mendapat cinta Seon Ah , Hyeon Gon telah meminta bantuan Cyrano Agency yang merupakan sebuah organisasi kecil yang ditubuhkan oleh pelakon teater Lee ByeongHoon dan dibantu oleh MinYeong, CheolBin dan JaePil untuk membantu orang yang jatuh cinta untuk mendapatkan pasangannya. Agency ini telah berjaya menbuat Hyeon Gon dan Seon Ah jatuh cinta dah bersama. setelah itu Cyrano Agency ingin lebih banyak pelanggan kerana kewangan mereka. pelanggan mereka yang seterusnya adalah fund manager Lee SangYong yang telah jatuh cinta dengan Kim HeeJoong. Pada mulanya ByeongHoon tidak mahu mengambil kes ini kerana HeeJoong merupakan Ex-girlfriend ByeongHoon. kerana terpaksa maka dia setuju. pada mulanya apa yang dirancang berjalan dengan lancar sampailah perasan cemburu ByeongHoon mula ingin kembali kepada Ex-girlfriendnya.

in the end of the story, sangat-sangat akan membuat kau terkejut sikit tapi tetap awesome. so, kalau kau nak tengok apa ending cerita ni. kau boleh tengok dekat YouTube or kau boleh download. mana website nak download tu kau boleh google  sendiri. aku download guna YTD Video download. dia boleh download vidoe-vidoe yang ada youtube dan gambar dia sangat terang dan amazing aku kata. nak boleh download di sini

You Might Also Like

0 comment