Tuesday, October 30, 2012

don't give up

akhirnya, masa yang dinanti-natikan telah pun tiba. Apakah? masa untuk bersuka ria*sambil baling tepung* kerana berhepas pulas menjawab peperiksaan akhir tahun yang sangat susah dan menyakitkan hati. Tetapi biasalah lepas peperiksaan dah nak dapat keputusan pulak. itu adalah satu benda yang paling menakutkan rasa macam nak sorok muka dalam plastik je gamaknya.

walaupun belum dapat keputusan yang sepenuhnya lagi tapi firasat hatiku berkata yang peperiksaan ini adalah peperiksaan yang paling teruk selama hidup 14 tahun di dunia ini. *cewah,ayat...* apa-apa pun jangan sesekali menyerah okay. untuk menyerah memang tak ada dalam kamus hidup Nur Hazleen




jangan menyerah sekarang.sebab kita boleh melaluinya, percayalah. Jangan menyerah oleh sebab perkara-perkara yang sukar.setelah berhempas-pulas selama ini, tak kan nak berputus- asa sekarang.Jika berfikir untuk berputus-asa, fikirlah apa yang akan berlaku masa akan datang.

kadang-kadang penah terfikir jugak, Wahai Matematik bilalah awak nak besar dan matang untuk menyelasaikan masalah awak sendiri, dah tak tahan dah ni.

p/s: kalau ada kuasa putarkan masa. akanku lakukan itu. Malangnya tidak.

No comments:

Post a Comment